سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله برای عموم مردم

20 روش برای شاد زیستن در زندگی

شاد بودن در زندگی با روش های زیر

هر فردی که در زندگی اش حال خوب داشته باشد و خوشحال باشد حتماً از لحاظ مادی هم به برترین ثروت ها خواهد رسید در ادامه می توانید با روش هایی برای خوشحال زیستن در زندگی تالاب را دنبال نمایید .

به گزارش تالاب اگر شما هم می‌خواهید که خوشحال باشید اول باید این موضوع را درک کنید که شما می‌توانید و باید خوشحال باشید. در ادامه این پست بر آنیم تا به چند راه حل ساده اما عملی برای خوشحال بودن اشاره کنیم.
برای رسیدن به اهدافی که فکر می‌کنید شما را خوشحال خواهند کرد، برنامه ریزی کنید. پس از برنامه ریزی دقیق انسجام فکری شما بیشتر و بالطبع خلق و خوی شما بهتر می‌شود. شما از اینکه به صورت کاملا هدفمند به دنبال عناصر شادکننده زندگی تان می‌گردید، احساس خوبی خواهید داشت.
 خودرا در حلقه انسان‌های خوشحال قرار دهید. اگر شما در میان افرادی محاصره شدید که به چیزی جز افکار منفی نمی اندیشند، آلوده شدن شما به آن طرز تفکر کار آسانی است.به یاد داشته باشید که شادی هم مسری است و شما می‌توانید این حس خوب را از اطرافیانتان کسب کنید.

هنگامی که مشکلی برایتان پیش می‌آید سعی کنید با تامل و صبر راه حلی منطقی برای آن بیابید. بدانید که زانوی غم بغل کردن مشکلات شما را دو چندان خواهد کرد.

به گزارش تالاب : هرروز فقط چند دقیقه به این موضوع فکر کنید که چه چیزهایی شما را امروز خوشحال کردند. این چند دقیقه به مغز شما این مهلت را می‌دهد که مثبت فکر کردن را بعنوان یک عادت بپذیرد و شما به صورت خودکار پس از چند وقت احساس شادی خواهید کرد.

سعی کنید در طول روز برای خودتان کارهای خوبی انجام دهید. پس از بازگشت از محل کار اندکی استراحت کنید. این مهم موجبات آرامش روحی شما را فراهم می‌آورد.

به دنبال موقعیت‌های شادکننده بگردید. اگرهم در مواقعی وادار هستید که جدی و خشن رفتار کنید، هیچگاه اجازه ندهید که این حس در وجودتان نهادینه شود.

شما باید باور کنید که استحقاق خوشحال بودن را دارید. اشخاصی که خودرا لایق خوشحال بودن نمی دانند نخواهند توانست هیچگاه شادی را تجربه کنند. هرروز با خود بگویید که من سزاوار شادی هستم و باید خوشحال باشم.

شادی را اولین اولویت زندگی تان کنید. اگر شادی در صدر فهرست خواسته‌های زندگی شما نباشد، دیگر خواسته‌ها جای آنرا پر می‌کنند و اگر چیزی جز شادی در نوک پیکان اهداف زندگی تان باشد، مطمئن باشید که تلاش‌هایتان را برای خوشحال بودن کم اثر یا بی اثر خواهند کرد.

به گزارش تالاب : وظایف محوله بخود رابه گونه ای انجام دهید که همیشه از نحوه انجام آن ابراز رضایت کنید. رضایت شخصی از کارهای انجام شده سبب می‌شود تا فطرت انسان نیز خوشحال شود. پس می‌توان نتیجه گرفت که می‌شود با کار کردن درست نیز خوشحال بود.

نقاط قوت خودرا شناسایی کنید. بخود بگویید که شکست‌ها مقدمه پیروزی‌های بعدی خواهند بود. به نیمه پر لیوان بیاندیشید. این مهم سبب می‌شود تا خوشحال شوید.

تلاش کنید راه‌های خوشحال زندگی کردن را بیابید. همیشه به راه‌های جدیدی فکر کنید که شما را بیشتر خوشحال می‌کنند.

از داشته‌های خود راضی و شکرگزار باشید. ممکن است فلانی چیزی داشته باشد که من از داشتن آن محرومم، اما من هم چیزی دارم که او آرزوی داشتن آنرا دارد.

به گزارش تالاب : انرژی و وقت خودرا برای بنا کردن روابط پایدار و منطقی با نزدیکان بگذارید. افراد خوشحال دوران زیادی برای اصلاح و ترمیم روابط اجتماعی?اشان می‌گذارند. افراد خوشحال از حمایت نزدیکان نیز برخوردار خواهند شد. افراد خوشحال سخاوتمندتر و دوستانه‌تر رفتار می‌کنند.

به اجتماع بازگردید. بدانید که انزوا و تنهایی ره آوردی جز ناراحتی شما نخواهد داشت. به اطرافیانتان لبخند بزنید.

افکار هرز را از ذهن خود دور بریزید. برای رسیدن به یک زندگی خوشحال باید ذهن خودرا عادت دهید تا به صورت خودکار افکار منفی را دور بریزید و بجای آن امید و افکار مثبت را وارد کنید.

خواب و استراحت کافی داشته باشید. خواب کافی باعث می‌شود که انرژی لازم و کافی برای فعالیت‌های روزمره خود داشته باشید.

انچه راکه می‌توانید بازرسی کنید، نظارت کنید. هرگاه هم موضوعی از نظارت شما خارج بود، آنرا بپذیرید. این باور خود باعث آرامش و شادی خواهد شد.

منبع :سرگرمی